Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Pozice dle regionu:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 

Specialista BOZP, PO a ADR/LQ

Praha, SŠ, AJ

Hledáte novou profesní výzvu? Pojďte se stát součástí dynamického prostředí balíkové logistiky, kde se každý den něco děje! Hledáme kolegu nebo kolegyni, který zajistí, aby všechny procesy probíhaly bezpečně a podle platných předpisů. BOZP, PO a ADR/LQ – to budou oblasti, ve kterých budete hrát klíčovou roli.

BOZP a PO Technik Brno

Jihomoravský kraj, SŠ, 

Pro našeho klienta zajišťujícího BOZP a PO hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Specialista BOZP a PO – Brno a okolí (služební vůz i k soukromému využití). Hledáme zkušeného kolegu či kolegyni, který/á se chce soustředit na odbornou práci a ne na neustálé shánění zakázek.

Detail pozice

8173-Specialista BOZP, PO a ADR/LQ

Hledáte novou profesní výzvu?
Pojďte se stát součástí dynamického prostředí balíkové logistiky, kde se každý den něco děje! Hledáme kolegu nebo kolegyni, který zajistí, aby všechny procesy probíhaly bezpečně a podle platných předpisů. BOZP, PO a ADR/LQ – to budou oblasti, ve kterých budete hrát klíčovou roli. Stačí, když se orientujete alespoň v jedné z nich a chcete se učit dál – se zbytkem vám rádi pomůžeme. ??
Jak si vás představujeme?
Máte zkušenosti v oblasti ADR/LQ nebo BOZP/PO – nemusíte umět vše, ale alespoň jedna z disciplín by pro vás měla být známá. Výhodou jsou znalosti ADR/LQ.
Odborná způsobilost pro ADR je velké plus.
Jste zodpovědní a vnímáte, že bezpečnost se netýká jen předpisů, ale hlavně lidí, kteří za procesy stojí.
Komunikace vám jde – budete jednat s kolegy, dodavateli i s úřady, takže umíte přizpůsobit styl projevu.
Domluvíte se mírně anglicky (stačí úroveň B1).
Dokážete odhalit detaily, které jiní přehlédnou, a máte smysl pro pořádek.
Organizace a systematičnost jsou pro vás přirozené.
Co vás čeká?
ADR/LQ agenda
Kontrola, že přeprava nebezpečných zásilek probíhá bezpečně a v souladu s pravidly.
Spolupráce s externími partnery, dohled a předávání know-how.
Interní audity zaměřené na dodržování ADR předpisů.
Komunikace s úřady i kolegy z firmy a zajištění potřebné dokumentace.
Podpora obchodního týmu při nastavování podmínek pro nové zákazníky.
BOZP/PO agenda
Plánování a organizace auditů, kontrola fungování BOZP, PO a souvisejících procesů.
Řešení pracovních úrazů – škodní komise, pojišťovny, reporty.
Spolupráce s oddělením správy nemovitostí a externími dodavateli BOZP a PO služeb.
Kategorizace pracovních pozic a dohled nad revizemi a údržbou.
Identifikace rizik a návrhy na jejich eliminaci.
Udržování pořádku v interní dokumentaci.
Co nabízíme?
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou v silné mezinárodní logistické společnosti.
Možnost odborného vzdělávání, kariérního růstu a interních školení.

  1. týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

Roční příspěvek do programu benefitů ve výši 10 800 Kč nebo volbu šestého týdne dovolené.
Online lékařskou službu uLékaře.cz pro vás i vaši rodinu.
Finanční bonusy za věrnost po každých 5 letech spolupráce.
Stravenky v hodnotě 140 Kč/den, 3 dny placeného zdravotního volna.
Zvýhodněné pojištění odpovědnosti, příspěvky za doporučení nového kolegy (7 000–15 000 Kč).
Po roce příspěvek na penzijní připojištění (500–1000 Kč/měsíc).
Dárky k narozeninám, Vánocům a dalším příležitostem, Multisport kartu.
Zaujalo vás to?
Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn a rádi vám povíme víc.

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ
Jazyky: AJ

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika pracuje převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra. Spolupráci započala ještě během studií a od roku 2012 je v seniorské pozici a pracuje na zajímavých projektech. Práce v externím recruitmentu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Šárka Míčková

Office manager

Bc. Šárka Míčková
Šárka se nyní po 4 letech na mateřské dovolené vrátila zpět do Jobstartu, a působí zde jako administrativní podpora recruiterů. Práci u nás bere jako relax a možnost úniku od každodenních starostí. Má ráda sport, pečení, cestování a trávení času s rodinou. Současně s prací dokázala skloubit s manželem a dcerami cestu přes půl světa a chystají další projekt na druhou půlku…
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Adriana u nás začala pracovat jako recruitment asistentka, ale díky jejímu rychlému pokroku je z ní nyní plnohodnotná personalistka. Umí plynule anglicky, turecky a rozumí i ázerbájdžánsky, dokáže proto pokrýt i nestandardní jazykové pozice. Je zároveň mámou malého Tobina, a proto pracuje v Jobstartu na částečný úvazek. Má mnoho životních zkušeností ze zahraničí a umí klást ty správné otázky. Otevírá tak nové perspektivy nejen uchazečům, ale i nám v Jobstartu.
Ing. Kateřina Pavlicová

Recruiter, marketing

Ing. Kateřina Pavlicová
Kača pochází z Ostravy a nyní je součástí našeho týmu v Praze. Má vystudovanou VŠ v oboru marketing, který nás vzájemně propojil. Začínala u nás pomáhat právě s marketingem a vzhledem k její komunikativnosti a zápalu začala působit jako recruter. Ráda sportuje a tráví čas venku v přírodě. Práce se nebojí, o čem svědčí také to, že se za námi přestěhovala přes celou Republiku. Asi jsme se jí líbili tolik jako ona nám.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.