SERVICES PROVIDED

We are a recruitment agency with tradition, based in the center of Prague. Our aim is to provide affordable and high-quality services in the field of human resources. We pride ourselves on our personal approach to candidates and are able to rapidly adjust to the development and changing needs of the job market. We follow trends and use the most modern personnel marketing techniques.

WE FIND YOU EMPLOYMENT

We deliver comprehensive services in the field of job-matching, specializing in middle and senior management in Czech and international companies. We announce employment opportunities on our own website and on job listings websites.

WE GIVE YOU CAREER ADVICE

We offer personal consultancy concerning personal development, communication skills, and the ability to get on in the job market. As part of these services we provide mock interviews, sample tests, and preparation of professional CVs and motivation letters. We advise you how to be successful in finding new employment. You can find more information on our personal consultancy here: www.personalniporadenstvi.cz.

WE MEET THE INDIVIDUAL NEEDS OF OUR CUSTOMERS

We are a professional and reliable partner for our clients in the field of acquiring and choosing employees, and are able to find suitable employees in all fields. In our work we place emphasis on quality and prompt communication. We have experience in direct searching for candidates, headhunting, and outplacement.

Job search


More job opportunities here:
Roles by region:
A list of all open positions here:

 

Obsluha čerpací stanice

Středočeský kraj, SŠ, 

Hledáš práci, kde se nebudeš nudit? ?? Přidej se k nám na čerpací stanici MOL! MOL Česká republika je součástí mezinárodní skupiny MOL – silného hráče v oblasti energie a mobility. V Česku provozujeme více než 300 moderních čerpacích stanic a právě ...

Hledáme Obchodně technické poradce-různé regiony

Středočeský kraj, SŠ, 

Staňte se součástí obchodního týmu Au-Mex s.r.o.! Rozšiřujeme náš tým a hledáme obchodní zástupce pro tři regiony v Čechách. Jsme stabilní společnost Au-Mex s.r.o., specialista na prodej dřevařských materiálů a nátěrů na dřevo – a právě teď hledáme nové kolegy a kolegyně, kteří s námi budou dál růst.

Obsluha čerpací stanice

Pardubický kraj, SŠ, 

MOL Česká republika je součástí Skupiny MOL, mezinárodní ropné a plynárenské společnosti. V českém petrolejářském průmyslu patří mezi vedoucí společnosti a s více než 300 čerpacími stanicemi provozuje druhou největší síť na českém trhu. V současnosti hledáme pro naši pobočku v LITOMYŠLI, vhodné kandidáty na pozici OBSLUHA ČERPACÍ STANICE.

Junior Account Manager

Slovensko, SŠ, 

Junior Account Manager (ICT sektor) Miesto výkonu: Bratislavský kraj Forma spolupráce: Plný úväzok Nástup: Podľa dohody ?? Náplň práce: Do nášho obchodného tímu hľadáme talentovaného a motivovaného juniora, ktorého zaujíma svet informačných a komunikačných technológií.

Business Development Manager

Praha, SŠ, 

Název pozice: Business Development Manager - IT Contracting – až 70.000,- Kč + Služební vůz + Bonusy ?? Práce snů pro obchodní dravce v srdci Prahy! ?? Jsi zkušeným/-ou obchodníkem/-cí tělem i duší s nezlomným hladem po úspěchu a odvahou čelit ...

Hledáme Studenty a mladé talenty

Praha, SŠ, 

?? Rozjeď kariéru v obchodu a marketingu na plný plyn! Hledáme mladé talenty pro 4WORKS. Jsi ambiciózní student/ka, čerstvý/á absolvent/ka, nebo prostě někdo, kdo se nebojí výzev a chce si vydělat super peníze? Nebaví tě nudné brigády a chceš dělat ...

Analytik/čka – CENOTVORBA – B2B segment

Praha, SŠ, 

Zajímáš se o obchod, analýzy a práci s daty? Baví tě hledat souvislosti, sledovat trh a navrhovat strategie, které vedou ke konkrétním výsledkům? Pro našeho klienta hledáme člověka, který bude součástí týmu cenotvorby a obchodní podpory v oblasti B2B, se zaměřením na nastavování cen, sledování konkurence.

VEDOUCÍ OBCHODNÍHO TÝMU

Kraj Vysočina, SŠ, 

STAŇTE SE VEDOUCÍM OBCHODNÍHO TÝMU – VAŠE CESTA K VEDOUCÍ POZICI ZAČÍNÁ TEĎ Máte zkušenosti v obchodě a cítíte, že je čas posunout se dál? Nabízíme Vám jedinečnou příležitost stát se vedoucím obchodního týmu v naší kanceláři v Jihlavě. Pokud máte ambice, chuť vést tým a přinášet skvělé výsledky, jste na správném místě.

Referent obchodního oddělení

Kraj Vysočina, SŠ, 

Patří mezi tvoje vlastnosti zodpovědnost, pečlivost a samostatnost? Máš příjemné vystupování a komunikace s lidmi ti nedělá žádný problém? Tak právě tebe hledáme! Na naše úspěšné obchodní místo v centru Jihlavy. Jaká práce tě čeká?: • Samostatná ...

Referent obchodního oddělení

Olomoucký kraj, SŠ, 

Posilujeme tým v Prostějově: Referent/ka obchodního oddělení Pokud disponujete obchodním potenciálem, komunikačními schopnostmi a citem pro vyjednávání, nabídneme vám místo, kde vaše dovednosti vyniknou. Co Vám nabízíme: • Zázemí stabilní společnosti ...

Obchodní zástupce

Praha, SŠ, 

Pro našeho významného klienta - světovou jedničku v daném oboru, hledáme vhodné kandidáty ze sféry stavebnictví/průmyslu či automatizace na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE – region VČ a Sev. Č. Hledáme člověka, který bydlí kdekoliv v těchto dvou krajích a bude mít tuto oblast sám na starost.

Head of Procurement/Ředitel nepřímého nákupu

Praha, SŠ, komunikativní AJ

?? Říčany u Prahy | ? HPP, dlouhodobá spolupráce Jsme stabilní společnost s kancelářemi v Říčanech u Prahy a hledáme zkušeného Purchasing Managera / Ředitele nákupu, který povede veškeré nákupní aktivity napříč firmou – od operativních až po strategické.

Asistentka nákupního oddělení

Praha, SŠ, AJ - B1

Do nákupního oddělení hledáme tři nové parťáky nebo parťačky, kteří nám pomůžou dotahovat obchod do konce a držet chod věcí pevně v rukou. Pokud tě baví tabulky, komunikace i každodenní výzvy, čti dál – tohle může být tvoje místo. Chceme kolem sebe pozitivní tým, kde sklenice je spíš poloplná než poloprázdná.

Key Account Manager – Remarketing & prodej ojetých

Praha, SŠ, AJ B2

?? Key Account Manager – Remarketing & prodej ojetých vozidel Do nově vzniklé role v týmu zabývajícím se prodejem ojetých vozidel hledáme člověka, který rozumí autům, má obchodní drive a nebojí se pohybu v terénu. Pokud hledáš samostatnou a zároveň zodpovědnou roli, kde propojíš český trh s mezinárodním zázemím, pak jsi na správném místě.

Account Manager pro flotilové zákazníky

Praha, SŠ, AJ B2

?? Account Manager pro flotilové zákazníky ?? Baví tě obchod, ale zároveň ti vyhovuje i systematická práce a administrativa? ?? Rád/a vyjednáváš, hledáš nejlepší řešení pro klienta a máš rád/a věci pod kontrolou? ?? Chceš být součástí stabilního týmu ...

NÁKUPČÍ JUNIOR s němčinou B2

Praha, SŠ, NJ B2

*****Nákupčí junior s jazyky***** Do nákupního oddělení hledáme parťáka nebo parťačku, kteří nám pomůžou dotahovat obchod do konce a držet chod věcí pevně v rukou. Pokud tě baví tabulky, komunikace i každodenní výzvy, čti dál – tohle může být tvoje místo.

Business manager - Morava

Jihomoravský kraj, SŠ, AJ - B2

Hledá se obchodník tělem i duší: Business Manager Chceš, aby tvoje práce dávala smysl a měla výsledky, které jsou vidět? Láká tě svět logistiky, který se nikdy nezastaví, a zároveň máš v sobě obchodní drive? Pokud navíc zvládneš komunikovat i v angličtině a hledáš prostředí, kde se můžeš dál rozvíjet, můžeš být právě ty tím, koho hledáme.

Business manager - Praha

Praha, SŠ, AJ - B2

Hledá se obchodník tělem i duší: Business Manager Chceš, aby tvoje práce dávala smysl a měla výsledky, které jsou vidět? Láká tě svět logistiky, který se nikdy nezastaví, a zároveň máš v sobě obchodní drive? Pokud navíc zvládneš komunikovat i v angličtině a hledáš prostředí, kde se můžeš dál rozvíjet, můžeš být právě ty tím, koho hledáme.

PRODUKTOVÝ MANAGER SDA

Praha, SŠ, AJ komunikativní

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici PRODUKTOVÝ/OBCHODNÍ MANAGER. NÁPLŇ PRÁCE: • Komplexní péče o svěřené produktové portfolio • Výběr a optimalizace ...

Senior obchodní zástupce pro leasingové produkty –

Praha, SŠ, AJ B2

?? Senior obchodní zástupce pro leasingové produkty – region Praha ?? Máte zkušenosti s obchodem a orientujete se ve finančních službách? Hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni, který/á převezme odpovědnost za spolupráci s významnými partnery v rámci dealerské sítě v Praze a okolí.

Junior analytik

Praha, SŠ, 

Pro našeho klienta, nadnárodní společnost v oblasti obchodu, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Junior finanční analytik s AJ. NÁPLŇ PRÁCE: • Sledování finančního rozpočtu, analýza ziskovosti, analýza konkurence • Příprava pravidelných reportů • Průzkum ...

Product manager - SPOTŘEBNÍ ELEKTRONIKA

Praha, VOŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Product manager - SPOTŘEBNÍ ELEKTRONIKA. Náplň práce: • Komplexní péče o svěřené produktové ...

Position detail

8128-Business manager - Praha

Hledá se obchodník tělem i duší:
Business Manager
Chceš, aby tvoje práce dávala smysl a měla výsledky, které jsou vidět? Láká tě svět logistiky, který se nikdy nezastaví, a zároveň máš v sobě obchodní drive? Pokud navíc zvládneš komunikovat i v angličtině a hledáš prostředí, kde se můžeš dál rozvíjet, můžeš být právě ty tím, koho hledáme.
Máš zkušenosti s B2B obchodem, ideálně v oblasti logistiky nebo služeb
Umíš jednat se zákazníky – osobně i po telefonu
Neztratíš se v číslech, datech a reportech – analýza je pro tebe přirozená součást rozhodování
Komunikuješ česky i anglicky – zvládneš domluvit spolupráci i se zahraničním klientem
Umíš si zorganizovat čas a reagovat na změny – logistika není nikdy nuda
Co tě u nás čeká?
Vyhledávání nových obchodních příležitostí a akvizice klíčových zákazníků v rámci celé ČR (s důrazem na region Čechy)
Aktivní budování vztahů – budeš s klientem od prvního kontaktu až po rozjezd spolupráce
Následná péče o klienta po dobu 6 měsíců, než předáš štafetu kolegům z péče
Samostatné plánování schůzek a obchodních aktivit – dostaneš důvěru i podporu
Spolupráce s dalšími odděleními (zákaznický servis, provoz, finance) – protože obchod je týmová záležitost
Práce s CRM systémem – přehled o zákaznících a aktivitách je pro nás důležitý
Koho hledáme?
Máš zkušenosti s B2B obchodem, ideálně v oblasti logistiky nebo služeb
Umíš jednat se zákazníky – osobně i po telefonu
Neztratíš se v číslech, datech a reportech – analýza je pro tebe přirozená součást rozhodování
Komunikuješ česky i anglicky – zvládneš domluvit spolupráci i se zahraničním klientem
Umíš si zorganizovat čas a reagovat na změny – logistika není nikdy nuda

Co můžeme nabídnout

Pracovní smlouvu na dobu neurčitou – stavíme na stabilitě
Roční bonus až 10 % roční mzdy, když se firmě daří
Firemní vůz i pro soukromé účely

  1. týdnů dovolené + možnost získat šestý týden

Stravenky 140 Kč/den
Balíček benefitů v hodnotě 10 800 Kč/rok nebo 6. týden dovolené navíc
Zvýhodněné pojištění odpovědnosti za škodu (pojistka na blbost) s příspěvkem od firmy
Online lékařská služba pro tebe i tvoji rodinu
Příspěvky za věrnost – od 5 000 Kč za 5 let až po 20 000 Kč za 20 let
Příspěvek na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně

  1. dny placeného zdravotního volna ročně

Multisport karta
Firemní akce, snídaně, grilování – víme, že vztahy se budují i mimo kancelář
Zaujalo tě to?
Pošli nám své CV – zavoláme si, probereme, co tě baví, a třeba si sedneme lidsky i profesně. Hledáme někoho, kdo má chuť růst, má tah na branku a ví, že v obchodě je důležitá důvěra i výdrž.

Location: Praha
Education: SŠ
Languages: AJ - B2

Our team


Mgr. Richard Bezpalec

Founder, CEO

Mgr. Richard Bezpalec
The managing director of the agency has focused on HR management from the beginning of his career. He gained experience as a teacher, manager of a business group, and co-owner of a recruitment agency, before founding JOBSTART in 2008. He works on specific, less frequently filled positions. He mentors the activities of recruiters with the aim of ensuring maximum satisfaction on the part of applicants and clients.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika focuses mainly on positions for multinational companies and shared service centers, and has been at JOBSTART for four years. She started working here during her studies. Working in external recruitment allows her to continually develop and combine recruitment techniques with her sales skills and offer a perfect service to customers.
Bc. Šárka Míčková

Office manager

Bc. Šárka Míčková
Šárka is an intermediary between candidates and recruiters. She is in charge of the initial contact with job seekers, she assists the recruiter team, and she is responsible for the smooth running of the office. She has previous experience as an educator, and she likes to communicate and work with people. She enjoys sports, cooking and traveling in her spare time.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Ing. Kateřina Pavlicová

Recruiter, marketing

Ing. Kateřina Pavlicová

Contact

Name
Email
Message
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
Headquarters: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
Address: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
Banking details: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtual tour
   Where to find us






GDPR

Company’s Statement on Personal Data Protection and Communicating Personal Data

used for business purposes by JOBSTART s.r.o., Company registration No.: 284 94 482, registered in the Commercial Register kept by the Municipal Court of Prague, section C, entry 145701,
based at Prague 1, Vodičkova 736/17 (hereinafter referred to as the "Company")

What personal data of yours are we receiving and gathering?

The Company gathers your personal data to provide you with the best possible job opportunities in the market, thus to perform its contractual obligations towards you. You provide us with your personal data directly, for instance, when responding to an ad posted by some of the advertisement media (advertisement servers, daily press, Jobstart website, etc.), and we also obtain some of your data from publicly available sources, such as social networks, open databases of state administration, etc. You may refuse the request for personal data provision. In such case, we cannot perform our obligation towards you concerning providing the best possible job opportunities in the labour market.

You may decide on the gathered data yourself. The data we gather depends on your request for getting a job position. We always gather data including but not limited to: Name and contact details. We gather your first name and surname, e-mail address, postal address, telephone number and other contact details. Demographic details. We gather details about you, such as your domicile, age, country and preferred language. We gather information about your education, training, professional experience, interests and other facts arising from your curriculum vitae or, as the case may be, additional information provided or added directly by you during our communication.

As required, we may gather content of your communication with us to provide you with services as you wish. The data we gather in order to provide you with services include the subject and text of e-mails.

We also gather information provided by you and the content of messages that you send to us, write to us, or questions and information you provide to our company.

Method of personal data processing

The Company uses the gathered data to perform its contractual obligation towards you as the contractual purpose under normal operation of the Company that has the respective labour agency licenses and to provide the offered services and to improve them. We interconnect the gathered data in order to improve the outcome of our work for you. In order to improve the personal data protection, we have implemented technological measures to avoid misuse. We gather the data only from sources where we can identify you by your name, e-mail address or telephone number.

Communication. We use the gathered data for purposes of communication with you and your potential employers. We can contact you, for instance, by telephone, e-mail or other form to inform you about potential job opportunities for you.

Our company does not perform automated decision-making based on the data provided by you. We gather and assess the data provided by you solely through our employees who are personally involved in recommending you to potential employers.

Reasons for sharing personal data

We share your personal data in your own interest based on our contractual obligations towards you. We share the data only with your potential employers, in particular, their assigned personnel coordinator.

Your potential employers are committed to meeting our requirements for personal data protection and security and they shall not use the personal data for any other purposes.

Access to and control of your personal data

In terms of our services, you can modify or add your personal data through us. You can also decide on gathering and use of your data by our company. You can request it to be returned, deleted or transferred to another service provider of yours.

We shall respond to your request for access to your personal data or deletion thereof or other kind of operation within 30 days.

You may choose whether you wish to receive communication from the Company by e-mail, by text messages, by regular mail or by telephone.

European rights for personal data protection

The Company obeys the personal data protection laws applicable in Europe. Therefore, you have the following rights:

When processing your personal data, we do so under your direction or when required for providing our services.

Personal data security

Our company protects and secures your personal data. We use various technologies to protect your personal data against unauthorized access, use or publication. For instance, we store the personal data provided in computer systems with restricted and identifiable access which are located in secured buildings. When transferring data via internet, it is protected by encryption.

Personal data storage and processing

The personal data gathered by the Company is stored and processed in the territory of the Czech Republic. We make sure the data gathered in line with this statement on personal data protection is processed in line with the principles of this statement and requirements stipulated in the applicable laws.

Personal data retention

The Company retains the personal data for the period of time as required for providing the services to you. The only retention criterion is our mutual agreement on how long to retain your data.

Contact us

Should you have any technical or general question, please visit our website www.jobstart.cz where you will find more information about the serviced provided by our Company. You may also visit our website to ask a question or provide us with comments. We shall respond to your questions or comments within 30 days.

Our Company is the controller of the personal data gathered. Our Data Protection Officer is Mgr. Jan Hynšt and you can contact him by e-mail hynst@advokatura.cz.