Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Pozice dle regionu:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 

Specialista Aktivní Klientské Komunikace (bonus az

Praha, SŠ, 

Specialista Aktivní Klientské Komunikace (bonus az 20 000Kč) *****Hledáte práci, kde uplatníte své komunikační dovednosti a budete mít přímý kontakt se zákazníky? Hledáme kandidáty, kteří se nebojí aktivního přístupu, jsou empatičtí a dokážou klientům poradit i v důležitých rozhodnutích.

Office manager/recepční

Praha, SŠ, AJ - komunikativní

Hledáme organizační posilu do kanceláře! Máš rád/a pořádek a udržuješ věci pod kontrolou? Jsi pečlivý/á a umíš se postarat nejen o naše kolegy, ale i o hladký chod kanceláře? Pokud se nebojíš angličtiny, stačí základy, ale nesmíš se bát je použít ...

ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové

Praha, SŠ, 

Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, administrativa, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si ...

Office Asistentka

Praha, SŠ, 

Do menší společnosti s rodinnou atmosférou, která se zabývá distribucí řezaných květin z Latinské Ameriky, hledáme fajn kolegu nebo kolegyni na pozici Office Asistent/ka. Co vás čeká: • zpracování a zadávání faktur do interního softwaru (Helios) • asistence ...

Zákaznická podpora – business klienti (full time i

Praha, SŠ, 

Baví Tě komunikace, řešení dotazů, práce v administrativě, ale třeba i koordinace úkolů a jejich dotažení do zdárného cíle? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy B2Bči zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ...

Product support specialist – medical devices

Praha, SŠ, Polish, english

We are looking for POLISH (plus english) speaker who enjoys communication, has empathy and wants to be part of really nice and friendly team!!! Product support specialist – medical devices Is the official name of the role and our client is respected international company in health care industry.

Customer Services Supervisor

Praha, SŠ, ČJ/SK, AJ

Customer Services Supervisor Join one of our most important clients, an internationally renowned health care company, and take your career to the next level. We're looking for an experienced Customer Services Supervisor to lead a dynamic team. Why ...

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – E-SHOPu

Praha, SŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky hledáme vhodného kandidáta na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK – E-SHOPu Náplň práce: • Administrativní práce spojená s webem • Zpracování ...

Detail pozice

7944-Zákaznická podpora – business klienti (full time i

Baví Tě komunikace, řešení dotazů, práce v administrativě, ale třeba i koordinace úkolů a jejich dotažení do zdárného cíle? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy B2Bči zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?
Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
Zákaznická podpora – business klienti (dealerská síť)
Co můžeš od práce očekávat?
• Komunikace s vedoucími prodejů a prodejci v rámci dealerské sítě při uzavírání smluv.
• Schvalování smluv a poskytování rad při náročných rozhovorech s klienty.
• Tvorba individuálních kalkulací pro klienty.
• Spolupráce s regionálními manažery na rozvoji dealerské sítě.
• Pomoc prodejcům s uzavíráním smluv a schvalováním.
• Administrativní podpora týmu.
A co od Tebe očekává náš klient?
• Zkušenosti na obdobné pozici –, klientský servis, call centrum, administrativa
• Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
• Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
• Samostatnost, pracovitost, přátelskost, trpělivost
• Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda
A na co se můžeš těšit?
•možnost i ZKRÁCENÉHO úvazku 6hod denně
• Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
• Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
• Přátelský a pohodový tým
• Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
• A samozřejmě bohatý balíček benefitů – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
• A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
• Pracoviště Praha 6 - přímo na metru
PZN. Pracovní doba je do 17-18:

  1. (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a občasné víkendové směny

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ
Jazyky: 

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Bc. Dagmar Neuwirth

Team leader Ostrava

Bc. Dagmar Neuwirth
Dáša je personalistka s letitou obchodní praxí. V minulosti působila nejen jako recruiter, ale také jako obchodní zástupce pro mezinárodní společnost v oblasti zdravé výživy. Je věčná optimistka, ale zachovává si realistický nadhled. Umožňuje jí to vybudovat si se zákazníky a kandidáty otevřené vztahy a zároveň splnit požadavky klientů. V rámci společnosti dokáže pomoci kolegům, což skvěle uplatňuje na pozici Team Leadera. Ve volném čase hraje golf, ráda nakupuje a věnuje se rodině.
Ing. Lucie Císařová

Team leader Hradec Králové

Ing. Lucie Císařová
Lucie má na starosti oblast Východních Čech, kde vede pobočku v Hradci Králové a je výrazně zapojená do akvizicí, které umí a baví jí. Spektrum jejího působení je široké, a to od dělnických profesí až po top management. Jako seniorní recruiterka předává své zkušenosti i novým kolegům a zasvěcuje je do tajů náboru. Ve volném čase se věnuje rodině, se kterou ráda jezdí na hory nebo na cyklovýlety.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika pracuje převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra. Spolupráci započala ještě během studií a od roku 2012 je v seniorské pozici a pracuje na zajímavých projektech. Práce v externím recruitmentu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Šárka Míčková

Office manager

Bc. Šárka Míčková
Šárka se nyní po 4 letech na mateřské dovolené vrátila zpět do Jobstartu, a působí zde jako administrativní podpora recruiterů. Práci u nás bere jako relax a možnost úniku od každodenních starostí. Má ráda sport, pečení, cestování a trávení času s rodinou. S manželem a dcerami by jednou rádi podnikli cestu kolem světa.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Adriana u nás začala pracovat jako recruitment asistentka, ale díky jejímu rychlému pokroku je z ní nyní plnohodnotná personalistka. Umí plynule anglicky, turecky a rozumí i ázerbájdžánsky, dokáže proto pokrýt i nestandardní jazykové pozice. Je zároveň mámou malého Tobina, a proto pracuje v Jobstartu na částečný úvazek. Má mnoho životních zkušeností ze zahraničí a umí klást ty správné otázky. Otevírá tak nové perspektivy nejen uchazečům, ale i nám v Jobstartu.
Kristýna Veselá

Recruiter

Kristýna Veselá
Kristýna je velmi energický člověk, který má pořád dobrou náladu. Narodila se v Havířově. A v jeho okolí bydlí vlastně celý život. Jak říká Ostravsko má prostě ráda. Vystudovala podnikání v Klimkovicích a její velká vášeň je zdravý životní styl a sport. Z něj hlavě turistika a toulání se po horách. Věříme, že stejně se jí vryje pod kůži i JobStart, protože patří mezi nejnovější přírůstky do našeho týmu.
Andrea Bialá

Recruiter

Andrea Bialá
Andrea neboli Ája pochází z Frýdku-Místku. Nedávno se přestěhovala do Prahy, protože si chtěla zkusit život ve větším městě. Při hledání práce na nás narazila a byl to match na první dobrou. Ze všeho nejvíce má ráda cestování, čas strávený s rodinou a přáteli, procházky a hory. V létě, jakmile nastane hezké počasí, tak vytáhne svůj paddleboard a užívá si vodu plnými doušky. Je to pracant a týmový hráč, a to je taky důvod, proč k nám tak hezky zapadla.
Nela Vávrová

Recruiter

Nela Vávrová
Nelča je náš další přírůstek z Ostravska. Je optimistický a pracovitý člověk – díky tomu perfektně doplňuje náš tým. Ráda plave, tráví čas s rodinou a přáteli a ve volném čase ráda bere na procházky psy z útulků. Mezi její přednosti patří empatie a rozumnost, které u nás může skvěle uplatnit, a tím najít a odhadnout nejvhodnější kandidáty pro naše klienty.
Ing. Kateřina Pavlicová

Recruiter, marketing

Ing. Kateřina Pavlicová
Kača pochází z Ostravy a nyní je součástí našeho týmu v Praze. Má vystudovanou VŠ v oboru marketing, který nás vzájemně propojil. Začínala u nás pomáhat právě s marketingem a vzhledem k její komunikativnosti a zápalu začala působit jako recruter. Ráda sportuje a tráví čas venku v přírodě. Práce se nebojí, o čem svědčí také to, že se za námi přestěhovala přes celou Republiku. Asi jsme se jí líbili tolik jako ona nám.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.