JobStart

Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

VOLNÉ POZICE

Credit collections specialist with German

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina a holandština

For our big client, international pharmaceutical company, we are looking for suitable candidates for newly opened department for the role of: Credit collections specialist with German Successful candidate will become a part of new and expanding „credit collestions“ team in Prague office.

HR administrator with languages

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá němčina a angličtina

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: "HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém.

INTERNÍ IT SAP KONZULTANT

Praha, VŠ, AJ dobře

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, telco, kancelářské techniky atd., s obratem v řádu desítky miliard, hledáme vhodného kandidáta na pozici INTERNÍ IT SAP KONZULTANT.

IT support with english

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina

For our client,well established international business company, we are looking for a candidate for a position of „IT support specialist with english“ The position provides internal IT support services for affiliates in different countries worldwide.

Lodging Associate Danish/Finnish

Praha, VOŠ, FR / Dánsky - rodilý + AJ pokročilý

Our client is an American company that is also one of the biggest travel agencies in the world. Therefore, by joining them you not only get an amazing growth opportunity but also nice relocation options worldwide! This company employs over 10 000 professionals in their modern and luxurious Shared Service Centers worldwide.



Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 Personalistika

HR administrator with languages

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá němčina a angličtina

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: "HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém.

Senior Recruiter – tak trochu jiná „personálka“

Praha, SŠ/VŠ, Aj velmi dobře

Senior Recruiter – tak trochu jiná „personálka“ Kdo jsme? Jsme menší personální agentura s dlouhou tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání.

Detail pozice

3833-HR administrator with languages

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)

Požadujeme

  • ukončenou SŠ/VŠ
  • 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
  • velmi dobrou znalost německého jazyka min C1 level
  • a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
  • dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
  • multitasking, dynamičnost, spolehlivost
  • nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!

Nabízíme

  • samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
  • denní využití cizích jazyků
  • možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
  • motivující platové ohodnocení dle zkušeností
  • atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
  • nástup ideálně ihned

V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Do you speak fluent german/dutch/italian/french/polish/russian and do you have experience from customer service or HR administration? Great! We might be looking for you!
Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of
„HR admin/support with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french"
The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)

Our client requires

  • 1-3 years of experience in customer service or HR field
  • Very good knowledge of one of the languages - german/dutch/italian/french/polish/russian - (C1 level) and english (B2)
  • Great communication skills and problem solving attitude
  • Customer-service mind
  • Ability to multitask, dynamics, reliability

Our client offer

  • Independent, responsible role in stable, international environment
  • Daily usage of foreign languages
  • Professional and career growth
  • Wide range of benefits :

extra vacation, 3 sickdays, meal vouchers, cafeteria system

  • Immediate start possible

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ/VŠ
Jazyky: velmi dobrá němčina a angličtina

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Žaneta Kvokačková MBA

Senior Recruiter

Žaneta Kvokačková MBA
Žaneta v JOBSTARTu pracuje šestým rokem. Zaměřuje se především na mladé, jazykově vybavené kandidáty a poskytuje kariérní poradenství. Ráda se neustále vzdělává v oblasti andragogiky, lidských zdrojů a pracovního práva. Blízký je jí jazyk a kultura španělsky mluvících zemí.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika, pracující převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra, působí v JOBSTARTu čtyři roky. Spolupráci započala ještě během studií. Práce v externím recruitingu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Michaela Freitagová

Recruiter

Bc. Michaela Freitagová
Michaela se vedle náboru zajímá také o personální marketing. Vyhledává kandidáty primárně na ekonomické pozice, spravuje obsah webu a stará se o profily agentury na sociálních sítích. Práci se věnuje při studiu vysoké školy. Baví ji zdravý životní styl a osobní rozvoj.
Bc. Šárka Kociánová

Recruitment Assistant

Bc. Šárka Kociánová
Šárka je spojovacím článkem mezi uchazeči a recruitery. Na starost má prvotní kontakt se zájemci o zaměstnání, asistuje týmu recruiterů a zodpovídá za plynulý chod kanceláře. Předchozí praxi má ze školství, ráda komunikuje a pracuje s lidmi. Ve volném čase se věnuje sportu, vaření a cestování.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






Práce v České republice

GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.