SERVICES PROVIDED

We are a recruitment agency with tradition, based in the center of Prague. Our aim is to provide affordable and high-quality services in the field of human resources. We pride ourselves on our personal approach to candidates and are able to rapidly adjust to the development and changing needs of the job market. We follow trends and use the most modern personnel marketing techniques.

WE FIND YOU EMPLOYMENT

We deliver comprehensive services in the field of job-matching, specializing in middle and senior management in Czech and international companies. We announce employment opportunities on our own website and on job listings websites.

WE GIVE YOU CAREER ADVICE

We offer personal consultancy concerning personal development, communication skills, and the ability to get on in the job market. As part of these services we provide mock interviews, sample tests, and preparation of professional CVs and motivation letters. We advise you how to be successful in finding new employment. You can find more information on our personal consultancy here: www.personalniporadenstvi.cz.

WE MEET THE INDIVIDUAL NEEDS OF OUR CUSTOMERS

We are a professional and reliable partner for our clients in the field of acquiring and choosing employees, and are able to find suitable employees in all fields. In our work we place emphasis on quality and prompt communication. We have experience in direct searching for candidates, headhunting, and outplacement.

Job search


More job opportunities here:
Roles by region:
A list of all open positions here:

 

Asistent/ka na pobočce Partners Banky - Vhodné pro

Praha, SŠ, 

Připojte se k týmu pobočky Partners Banky Praha Roztyly jako asistent či asistentka.Pomáhejte klientům i finančním poradcům v inovativní české bance. Rozvíjejte se s týmovým profi koučem, sbírejte cenné dovednosti na školeních i přímo z praxe. Vítáme i čerstvé absolventy škol a studenty vysokých škol (částečný úvazek při škole možný).

Asistent obchodního týmu – Jihlava

Kraj Vysočina, SŠ, 

Asistent obchodního týmu – Jihlava Hledáme tebe – akční/ho asistenta/asistentku do obchodního týmu. Máš v sobě obchodního ducha, baví tě komunikace a organizace je tvoje druhé jméno? Zvládáš multitasking a chceš být pravou rukou týmu, který jede na výkon? Pak čti dál.

Pravá ruka/Asistenka pro Area Sales Manager s němč

Praha, SŠ, NJ B2

Pravá ruka/Asistenka pro Area Sales Manager Pojďme si spolu popovídat o možnosti pracovat u našeho klienta, známého retailového řetězce, který příkladně pečuje o své zaměstnance – nabízí jim stabilní zázemí, dlouhodobou oporu a krásné benefity včetně 6 týdnů dovolené, příspěvky k svátkům a na dovolenou, stravenky aj.

Position detail

8194-Asistent/ka na pobočce Partners Banky - Vhodné pro

Připojte se k týmu pobočky Partners Banky Praha Roztyly jako asistent či asistentka.Pomáhejte klientům i finančním poradcům v inovativní české bance. Rozvíjejte se s týmovým profi koučem, sbírejte cenné dovednosti na školeních i přímo z praxe.
Vítáme i čerstvé absolventy škol a studenty vysokých škol (částečný úvazek při škole možný). Praxe není třeba.
Co dělá asistent/ka na naší pobočce:
Těšte se na pestrou práci, nuda vás rozhodně nečeká.
Vítáte klienty, nabídnete občerstvení, navodíte fajn atmosféru
Voláte a píšete klientům, domlouváte schůzky, řešíte dotazy
Organizujete menší eventy a hlídáte, aby všechno klapalo
Časem zakládáte klientům účty, karty a další menší produkty
Objednáváte kancelářské potřeby a další věci k chodu pobočky
Vzděláváte se, rozvíjíte se na školeních i s profi koučem
Jste duší a srdcem naší pobočky
První práce po škole nebo restart kariéry?
Pro koho může být práce asistenta/ky nejvhodnější?
Čerství maturanti, absolventi
Studenti vysoké školy (možný částečný úvazek při škole)
Jste na kariérním rozcestí a hledáte, co vás bude naplňovat
Zvažujete práci finančního poradce, ale zatím chcete jen očíhnout terén
Proč vás to bude bavit:
Smysluplná práce, která vás bude hřát na duši. Eticky pomáháme klientům k finanční pohodě a k plnění snů díky chytrému využívání finančních služeb
Pestrá škála činností vás nebude nudit, každý den bude jiný
Osobní mentor vám kryje záda, poradí a dá zpětnou vazbu
Seberozvoj vás rapidně posune, máme v týmu profi kouče
Profesní jistota přijde brzy, díky školení a další podpoře
Kariérní a mzdový růst může být výrazný a hodně rychlý
Přátelský kolektiv vás přivítá jako rovnocenného parťáka
Čekejte úspěchy v práci i v soukromí:
Načerpáte zkušenosti, které vás katapultují k životním i pracovním úspěchům.
Získáte jistotu v komunikaci s lidmi, naučíte se skutečně naslouchat
Dokážete jednoduše a srozumitelně vysvětlit nejen finanční produkty
Rozvinete organizační dovednosti a zdokonalíte plánování svého času
Porozumíte financím a vaše peníze začnou vydělávat další peníze
Překážky v práci i v životě lehce zdoláte díky seberozvoji s profi koučem
Vyniknete mezi vrstevníky v důležitých dovednostech včetně soft skills

  1. 000 Kč + Bonusy + Další růst kariéry i mzdy:

Nástupní mzda 30 000 Kč
Po 3 měsících 35 000 Kč
Další růst mzdy možný s doplňováním dovedností
Kvartální a roční bonusy dle výsledků pobočky
Kariérní posun možný. Z asistenta/ky se často stane manažer back office nebo finanční poradce s výdělkem až 100 tisíc Kč

Benefity

Příspěvek na Multisport kartu
Příspěvek na stravování
Zvýhodněný telefonní tarif
Osobní rozvoj, mentor a profi kouč zdarma
Propracované vzdělání zdarma
Příspěvek na penzijní produkty
Výhodnější sazba na vlastní hypotéku, pojištění, leasing na auto atd.
!? Podmínky. Tohle musíte splňovat
Maturita v jakémkoliv oboru
Výborná čeština, mluvená i psaná
Čistý trestní rejstřík
Jsme pobočka Partners Banky
Jsme tým pobočky Partners Banky v Praze u metra Roztyly.
Poskytujeme poctivé finanční poradenství. Vybíráme to nejvýhodnější z produktů více než 50 bank, pojišťoven a investičních společností.
Jsme součástí Partners Banky - inovativní, odvážné a úspěšné české banky.
Nádherné místo práce. Hned u metra:
Krásná nová pobočka pobočka Partners Banky v nové designové budově Roztyly Plaza
Přímo u metra a busu Roztyly, z centra Prahy 12 minut
Fitness centrum a kvalitní kantýna v budově
Tomíčkova 2427/2, Praha 4 - Chodov
Plný nebo částečný úvazek, flexibilita
Plný nebo částečný úvazek
Částečná flexibilita pracovní doby
Částečný home office
V případě zájmu možná práce na IČO
Těšíme se na vaše CV! Nástup v září?
Zaujali jsme vás? Odpovězte na inzerát, přiložte CV a domluvíme termín pohovoru
Právě po maturitě, student VŠ? Stačí kontakty, fotka, info o dokončené a aktuální škole
Termín nástupu září 2025 nebo kdykoliv poté

Location: Praha
Education: SŠ
Languages: 

Our team


Mgr. Richard Bezpalec

Founder, CEO

Mgr. Richard Bezpalec
The managing director of the agency has focused on HR management from the beginning of his career. He gained experience as a teacher, manager of a business group, and co-owner of a recruitment agency, before founding JOBSTART in 2008. He works on specific, less frequently filled positions. He mentors the activities of recruiters with the aim of ensuring maximum satisfaction on the part of applicants and clients.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika focuses mainly on positions for multinational companies and shared service centers, and has been at JOBSTART for four years. She started working here during her studies. Working in external recruitment allows her to continually develop and combine recruitment techniques with her sales skills and offer a perfect service to customers.
Bc. Šárka Míčková

Office manager

Bc. Šárka Míčková
Šárka is an intermediary between candidates and recruiters. She is in charge of the initial contact with job seekers, she assists the recruiter team, and she is responsible for the smooth running of the office. She has previous experience as an educator, and she likes to communicate and work with people. She enjoys sports, cooking and traveling in her spare time.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Ing. Kateřina Pavlicová

Recruiter, marketing

Ing. Kateřina Pavlicová

Contact

Name
Email
Message
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
Headquarters: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
Address: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
Banking details: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtual tour
   Where to find us






GDPR

Company’s Statement on Personal Data Protection and Communicating Personal Data

used for business purposes by JOBSTART s.r.o., Company registration No.: 284 94 482, registered in the Commercial Register kept by the Municipal Court of Prague, section C, entry 145701,
based at Prague 1, Vodičkova 736/17 (hereinafter referred to as the "Company")

What personal data of yours are we receiving and gathering?

The Company gathers your personal data to provide you with the best possible job opportunities in the market, thus to perform its contractual obligations towards you. You provide us with your personal data directly, for instance, when responding to an ad posted by some of the advertisement media (advertisement servers, daily press, Jobstart website, etc.), and we also obtain some of your data from publicly available sources, such as social networks, open databases of state administration, etc. You may refuse the request for personal data provision. In such case, we cannot perform our obligation towards you concerning providing the best possible job opportunities in the labour market.

You may decide on the gathered data yourself. The data we gather depends on your request for getting a job position. We always gather data including but not limited to: Name and contact details. We gather your first name and surname, e-mail address, postal address, telephone number and other contact details. Demographic details. We gather details about you, such as your domicile, age, country and preferred language. We gather information about your education, training, professional experience, interests and other facts arising from your curriculum vitae or, as the case may be, additional information provided or added directly by you during our communication.

As required, we may gather content of your communication with us to provide you with services as you wish. The data we gather in order to provide you with services include the subject and text of e-mails.

We also gather information provided by you and the content of messages that you send to us, write to us, or questions and information you provide to our company.

Method of personal data processing

The Company uses the gathered data to perform its contractual obligation towards you as the contractual purpose under normal operation of the Company that has the respective labour agency licenses and to provide the offered services and to improve them. We interconnect the gathered data in order to improve the outcome of our work for you. In order to improve the personal data protection, we have implemented technological measures to avoid misuse. We gather the data only from sources where we can identify you by your name, e-mail address or telephone number.

Communication. We use the gathered data for purposes of communication with you and your potential employers. We can contact you, for instance, by telephone, e-mail or other form to inform you about potential job opportunities for you.

Our company does not perform automated decision-making based on the data provided by you. We gather and assess the data provided by you solely through our employees who are personally involved in recommending you to potential employers.

Reasons for sharing personal data

We share your personal data in your own interest based on our contractual obligations towards you. We share the data only with your potential employers, in particular, their assigned personnel coordinator.

Your potential employers are committed to meeting our requirements for personal data protection and security and they shall not use the personal data for any other purposes.

Access to and control of your personal data

In terms of our services, you can modify or add your personal data through us. You can also decide on gathering and use of your data by our company. You can request it to be returned, deleted or transferred to another service provider of yours.

We shall respond to your request for access to your personal data or deletion thereof or other kind of operation within 30 days.

You may choose whether you wish to receive communication from the Company by e-mail, by text messages, by regular mail or by telephone.

European rights for personal data protection

The Company obeys the personal data protection laws applicable in Europe. Therefore, you have the following rights:

When processing your personal data, we do so under your direction or when required for providing our services.

Personal data security

Our company protects and secures your personal data. We use various technologies to protect your personal data against unauthorized access, use or publication. For instance, we store the personal data provided in computer systems with restricted and identifiable access which are located in secured buildings. When transferring data via internet, it is protected by encryption.

Personal data storage and processing

The personal data gathered by the Company is stored and processed in the territory of the Czech Republic. We make sure the data gathered in line with this statement on personal data protection is processed in line with the principles of this statement and requirements stipulated in the applicable laws.

Personal data retention

The Company retains the personal data for the period of time as required for providing the services to you. The only retention criterion is our mutual agreement on how long to retain your data.

Contact us

Should you have any technical or general question, please visit our website www.jobstart.cz where you will find more information about the serviced provided by our Company. You may also visit our website to ask a question or provide us with comments. We shall respond to your questions or comments within 30 days.

Our Company is the controller of the personal data gathered. Our Data Protection Officer is Mgr. Jan Hynšt and you can contact him by e-mail hynst@advokatura.cz.