Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Pozice dle regionu:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 

Administrative worker in export/logistics with Gre

Praha, SŠ, 

For our client, a trading company, we are looking for a candidate for the position of Administrative worker in export/logistics with Greek Job description: • Administrative support of the logistics department • Communication with suppliers and ...

Administrativní pracovník - logistika

Praha, SŠ, AJ - komunikativní

Pro našeho klienta, společnost s celosvětovou působností zabývající se výrobou a distribucí prémiových značek alkoholických nápojů hledáme uchazeče na pozici: Administrativní pracovník – logistika. PRACOVNÍ NÁPLŇ: • Administrativa spojena s příjmem, ...

Administrativní pracovník – obchodní referent

Praha, VOŠ, 

Naše pobočka v Praze je zavedeným místem k setkávání se a jednání s našimi klienty. Klienti jsou pro nás na prvním místě a je důležité, aby se k nám vždy rádi vraceli. Pro zajištění komplexní péče hledáme do našeho stabilního týmu kolegu či kolegyni ...

Administrativní pracovník na prodejně - Jeseník

Olomoucký kraj, SŠ, 

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici administrativního pracovníka na prodejně - Jeseník PRACOVNÍ NÁPLŇ: • ...

Administrativní specialista auto servisu - leasing

Praha, VOŠ, AJ

Pro našeho klienta stabilní, mezinárodní společnost, která se věnuje oblasti financování a leasingu, hledáme posilu na pozici: „Administrativní specialista auto servisu - leasing“ Chceš pracovat ve společnosti, která je leaderem na trhu v oblasti ...

ASISTENT/KA MANAŽERA

Praha, SŠ, 

Do nově otevřené kanceláře pojišťovny Kooperativa na Praze 3 hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici ASISTENT/KA MANAŽERA. Náplň práce: • zajištění chodu kanceláře • komunikaci s klienty • vedení diáře manažera • příprava a kontrola zasedacích ...

Asistent/ka obchodního oddělení

Praha, SŠ, 

Pro našeho významného klienta – obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka Obchodního oddělení – Praha-východ. Pracovní náplň: • Administrativa spojená s obchodním oddělením • Komunikace ...

Asistent/ka produktového manažera – spotřební elek

Praha, SŠ, 

Náplň práce: • Spolupráce na vytváření produktového portfolia z oboru elektra • Zakládání produktů do systému • Zpracování podkladů pro produktového manažera • Analýza prodejů • Příprava reportů • Komunikace s dodavateli a odběrateli • Spolupráce ...

Asistent/ka projektového oddělení

Praha, SŠ, Anglický jazyk

Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti prodeje, zabývající se návrhy a realizací kancelářských interiérů, poradenstvím a následným kompletním vybavením, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka projektového oddělení. Pozice je ideální pro uchazeče, kteří mají vzdělání v oblasti stavebnictví nebo designu.

ASISTENT/KA V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE

Praha, SŠ/VŠ, AJ komunikativní

Jsme menší personální agentura s dlouhou tradicí. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

Asistent/ka vedení společnosti

Královehradecký kraj, SŠ/VŠ, AJ - pokročilá

Pro našeho klienta, úspěšnou výrobní společnost, hledáme šikovného kandidáta/kandidátku na pozici ASISTENT/KA MANAGEMENTU s AJ Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít: • SŠ/VŠ vzdělání • pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem • ...

Asistent/tka managera - Ostrava (Allianz)

Moravskoslezský kraj, SŠ, 

Jsme parta ALLIANZ Ostrava a patříme k TOP 10 týmům v rámci Allianz ČR. Do našeho týmu přijmeme nového kolegu/kolegyni, který má rád nové výzvy a nebojí se překonávat překážky a sám sebe. Aktuálně hledáme Asistenta/ Asistentku managera. Náplň práce: • zajištění ...

ASISTENTKA – OBCHODNÍ ODDĚLENÍ

Olomoucký kraj, SŠ, ČJ komunikativní

Patří mezi tvoje vlastnosti zodpovědnost, pečlivost a samostatnost? Máš příjemné vystupování a komunikace s lidmi ti nedělá žádný problém? Nebojíš se telefonu? Tak právě tebe hledáme! Na naše obchodní místo v Prostějově hledáme asistenta/ku obchodního oddělení.

Asistentka – obchodní oddělení

Jihomoravský kraj, SŠ, 

Patří mezi tvoje vlastnosti zodpovědnost, pečlivost a samostatnost? Máš příjemné vystupování a komunikace s lidmi ti nedělá žádný problém? Tak právě tebe hledáme! Na naše obchodní místo v Brně hledáme asistenta/ku obchodního oddělení. Co tě čeká? • Práce ...

Asistentka nákupu

Středočeský kraj, SŠ, 

Pro našeho významného klienta – obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka nákupu – Praha-východ. Pracovní náplň: • Objednávání zboží, příprava kupních smluv a vyjednávání ...

Office Coordinator

Praha, VOŠ, AJ, CZech

We are looking for CZECH and ENGLISH speaking candidate who enjoys coordination, communication, has empathy and wants to be part of really nice and friendly team!!! Office Coordinator Is the official name of the role and our client is respected international company in health care industry.

Online Sales/Zákaznický specialista

Praha, VOŠ, AJ

Baví Tě práce s lidmi a zvládáš komunikaci jak po telefonu, tak občasně se potkat s klienty i osobně? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit problémy zákazníků? Rád se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě? Naším dlouholetým ...

Product support specialist – medical devices

Praha, SŠ/VŠ, ČJ, PL, AJ

We are looking for polish OR serbian/croatian (plus english) speaker who enjoys communication, has empathy and wants to be part of really nice and friendly team!!! Product support specialist – medical devices Is the official name of the role and our client is respected international company in health care industry.

TEAM EXECUTIVE ASSISTANT with German and English

Praha, VOŠ, NJ,AJ

We are looking for ENGLISH and GERMAN speaking candidate who enjoys administration, coordination, communication, has empathy and wants to be part of really nice and friendly team!!! TEAM EXECUTIVE ASSISTANT Is the official name of the role and our client is respected international company in health care industry.

Zástupce vedoucího prodejny - AŠ

Karlovarský kraj, SŠ, 

Pro klienta, výrobce a distributora elektra a domácích spotřebičů, hledáme kandidáta na pozici Zástupce vedoucího prodejny v Aši Náplň práce: • Spoluřízení chodu prodejny • Práce na pokladně • Zpracování pojištění a úvěrů • Vyřizování reklamací • Starost ...

Zástupce vedoucího prodejny - Milevsko

Jihočeský kraj, SŠ, 

Pro klienta, výrobce a distributora elektra a domácích spotřebičů, hledáme kandidáta na pozici Zástupce vedoucího prodejny - Milevsko Náplň práce: • Spoluřízení chodu prodejny • Práce na pokladně • Zpracování pojištění a úvěrů • Vyřizování ...

Detail pozice

...

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Žaneta Kvokačková MBA

Business Partner

Žaneta Kvokačková MBA
Žaneta je součástí Jobstartu již od roku 2010. Kromě aktivního náboru se věnuje také akvizicím, školí a mentoruje kolegy, poskytuje kariérní poradenství. Ráda se neustále vzdělává v oblasti andragogiky, lidských zdrojů a pracovního práva. Ve volném čase se věnuje rodině a studiu jazyků.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika pracuje převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra. Spolupráci započala ještě během studií a od roku 2012 je v seniorské pozici a pracuje na zajímavých projektech. Práce v externím recruitmentu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Adriana Atan

Recruiter

Bc. Adriana Atan
Adriana u nás začala pracovat jako recruitment asistentka, ale díky jejímu rychlému pokroku je z ní nyní plnohodnotná personalistka. Umí plynule anglicky, turecky a rozumí i ázerbájdžánsky, dokáže proto pokrýt i nestandardní jazykové pozice. Je zároveň mámou malého Tobina, a proto pracuje v Jobstartu na částečný úvazek. Má mnoho životních zkušeností ze zahraničí a umí klást ty správné otázky. Otevírá tak nové perspektivy nejen uchazečům, ale i nám v Jobstartu.
Ing. Lucie Císařová

Team Leader

Ing. Lucie Císařová
Lucie má na starosti oblast Východních Čech, kde vede pobočku v Hradci Králové a je výrazně zapojená do akvizicí, které umí a baví jí. Spektrum jejího působení je široké, a to od dělnických profesí až po top management. Jako seniorní recruiterka předává své zkušenosti i novým kolegům a zasvěcuje je do tajů náboru. Ve volném čase se věnuje rodině, se kterou ráda jezdí na hory nebo na cyklovýlety.
Bc. Dominika Szarková

Kouč

Bc. Dominika Szarková
Domča se k nám před lety přidala po zkušenostech z korporátu a plně se věnuje jako konzultant zahraničním firmám a kandidátům. Mluví plynule anglicky a německy, jejím pracovištěm jsou střídavě Čechy, Slovensko či Skotsko a i díky tomu si s lidmi ze zahraničí dokáže vybudovat důvěryhodný vztah. Profesně se rozvíjí i jako certifikovaný kouč a hltá všechno, co souvisí s rozvojem potenciálu a psychicko-fyzickou pohodou. Může vám tedy pomoci při hledání nové práce, ale také při hledání individuálních řešení a v osobním rozvoji.
Jana Horáková

Recruiter

Jana Horáková
Pozice recruitera je pro Janu opravdu smysluplná práce, kde může pomoci lidem k novému zaměstnání a společnostem zajistit kvalifikované zaměstnance. Spokojenost na obou stranách je pro ni tou nejlepší odměnou. Její velkou láskou je ochotnické divadlo a turistika v přírodě společně s rodinou. Výstup na Sněžku při východu slunce s dětmi na zádech je tím největším dobíječem energie!
Bc. Dagmar Neuwirth

Team Leader

Bc. Dagmar Neuwirth
Dáša je personalistka s letitou obchodní praxí. V minulosti působila nejen jako recruiter, ale také jako obchodní zástupce pro mezinárodní společnost v oblasti zdravé výživy. Je věčná optimistka, ale zachovává si realistický nadhled. Umožňuje jí to vybudovat si se zákazníky a kandidáty otevřené vztahy a zároveň splnit požadavky klientů. V rámci společnosti dokáže pomoci kolegům, což skvěle uplatňuje na pozici Team Leadera. Ve volném čase hraje golf, ráda nakupuje a věnuje se rodině.
Bc. Barbora Strejčková

Senior Recruiter

Bc. Barbora Strejčková
Naše kolegyně Bára si k nám proklestila cestu přes práci na projektech v předchozích pozicích, kdy zjistila, že personalistika je to pravé ořechové. Dokáže tak skloubit své předchozí zkušenosti z HR projektů i využít teoretického vzdělání z Filozofické fakulty. Pokud se na vás bude dívat „z patra“, tak jen díky své výšce, pokud ovšem nepatříte mezi její basketbalové přátele. Je dokonalý profík, její pracovitost je příkladná a navíc má i dar získat ty správné informace, které umí vhodně využít a být klientům i uchazečům oporou.
Bc. Lucie Hřebenářová

Recruiter

Bc. Lucie Hřebenářová
Lucka objevuje svůj talent – původně se u nás začala při studiu VŠ zabývat sociálními sítěmi, kam přispívá i dnes. Postupně jí však zlákal obchod, kde se může mnohem víc projevit její schopnost empatie, komunikace a cit pro daný okamžik – dokáže se zdatně vyptat na vše, co potřebuje zjistit pro optimální umístění kandidáta. Neustále chválí své rodné město, a protože i my máme rádi Plzeňské pivo, souhlasíme s ní.
Mgr. Nela Honusová

Recruiter

Mgr. Nela Honusová
Nelča pochází z Ostravy, čímž krásně doplňuje náš tým z celé ČR. Do Prahy se dostala klasickým způsobem – přivedlo jí sem studium vysoké školy, po jehož úspěšném dokončení zde zůstala a pokračuje tu i pracovně. Má ráda sport, umění, turistiku, dobré jídlo, pití a samozřejmě svého partnera. Její další láskou je španělština, díky čemuž strávila celý rok na studijní stáži v Malaze. Nela je plná energie, kterou využívá nejen k pobavení celé kanceláře, ale hlavně k nalezení těch nejvhodnějších kandidátů pro naše klienty.
Dominika Oleszová

Recruiter

Dominika Oleszová
Domča je jedním z našich dalších moravských přírůstků, jejím rodištěm je Ostrava, kde také působí a má tento region na starosti. Má zkušenosti s vedením lidí v korporátu i samotným náborováním uchazečů. Ráda propojuje zajímavé lidi a je pro ni tak výzvou i zábavou hledat ideální uchazeče pro naše klienty. Ve svém volném čase dále miluje plavání a procházky se svým pejskem.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






Práce v České republice

GDPR

Prohlášení společnosti o ochraně osobních údajů a poskytnutí informace o osobních údajích

které ke své činnosti používá společnost
JOBSTART s.r.o., IČ: 284 94 482, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 145701, se sídlem Praha 1, Vodičkova 736/17 (dále jen „společnost“)

Jaké osobní údaje od Vás získáváme a shromažďujeme?

Společnost shromažďuje Vaše osobní údaje, aby Vám mohla zajistit možnost získat co nejlepší pracovní uplatnění na trhu práce a tím splnit smluvní závazky vůči Vám. Své osobní údaje nám poskytujete přímo a to například při odpovědi na inzerát, uveřejněný na některém z inzertních médií (inzertní servery, denní tisk, stránky společnosti Jobstart apod.,) dále získáváme některé údaje o Vás z veřejně dostupných zdrojů, jako jsou sociální sítě, otevřené databáze státní správy aj. Žádost o poskytnutí osobních údajů můžete odmítnout. V případě, že tak učiníte, nemůžeme splnit svůj závazek vůči Vám ohledně získání co nejlepšího uplatnění na trhu práce. O shromažďovaných údajích můžete sami rozhodovat. Údaje, které shromažďujeme, závisí na Vašem požadavku získání pracovní pozice. Námi shromažďované údaje zahrnují vždy mimo jiné následující: Jméno a kontaktní údaje. Shromažďujeme Vaše křestní jméno a příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu, telefonní číslo a jiné kontaktní údaje. Demografické údaje. Shromažďujeme údaje o vás, jako je vaše bydliště, věk, země a upřednostňovaný jazyk. Shromažďujeme informace ohledně Vašeho vzdělání, kurzech, pracovních zkušenostech, zájmech a další skutečnosti vyplývající z Vašeho životopisu případně doplněné informace, které nám přímo poskytnete/doplníte během naší komunikace. Podle potřeby shromažďujeme obsah Vaší komunikace s námi, abychom vám poskytovali služby v souladu s Vaším přáním. Údaje, které shromažďujeme, abychom vám mohli poskytovat služby, zahrnují předmět a text e-mailu. Shromažďujeme také informace, které nám poskytujete a obsah zpráv, které nám zasíláte, které píšete, nebo dotazy a informace, které poskytujete naší společnosti.

Způsob používání osobních údajů

Společnost využívá shromážděné údaje k plnění své smluvní povinnosti vůči Vám jako smluvnímu účelu, v rámci běžného fungování společnosti, která má příslušnou licenci personální agentury a poskytování nabízených služeb včetně jejich zlepšování. Propojujeme shromážděné údaje, abychom zlepšili výsledek naší činnosti pro Vás. Za účelem zlepšení ochrany osobních údajů jsme zavedli technologická opatření, která slouží k zamezení zneužití. Shromažďujeme pouze údaje ze zdrojů, kde Vás můžeme identifikovat Vaším jménem, e-mailovou adresou nebo telefonním číslem. Komunikace. Shromážděné údaje využíváme za účelem komunikace s Vámi a Vašimi potencionálními zaměstnavateli. Můžeme Vás například kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo jinou formou, abychom Vás informovali o možnosti Vašeho uplatnění. V naší společnosti nedochází k automatizovanému rozhodování na základě Vámi poskytnutých údajů. Vámi poskytnuté údaje shromažďujeme a posuzujeme zásadně prostřednictvím našich zaměstnanců, kteří se osobně podílejí na doporučování Vaší osoby potencionálním zaměstnavatelům.

Důvody, proč sdílíme osobní údaje

Vaše osobní údaje sdílíme ve Vašem zájmu na základě našeho smluvního závazku vůči Vám. Sdílení provádíme pouze s Vašimi potencionálními zaměstnavateli, a to s jejich pověřeným personalistou. Vaši potencionální zaměstnavatelé jsou zavázáni dodržovat naše požadavky na ochranu osobních údajů a zabezpečení a osobní údaje nesmějí používat k žádnému jinému účelu.

Přístup k vašim osobním údajům a kontrola nad nimi

V případě našich služeb můžete své osobní údaje upravovat a doplňovat našim prostřednictvím. Můžete také rozhodovat o shromažďování a používání Vašich údajů naší společností. Můžete požádat o jejich vrácení, o jejich odstranění nebo přesunutí k jinému dodavateli služeb pro Vás. Na žádosti o přístup k Vašim osobním údajům nebo o jejich odstranění nebo o jinou dispozici s nimi, odpovíme do 30 dnů. Můžete zvolit, zda chcete komunikaci od společnosti přijímat e-mailem, ve zprávách SMS, poštou nebo telefonicky.

Evropská práva na ochranu osobních údajů

Společnost dodržuje zákony na ochranu osobních údajů platných v Evropě. Proto máte tato práva:

Když zpracováváme osobní údaje o Vás, činíme tak dle Vašeho pokynu nebo tak, jak je zapotřebí k poskytování naší služby.

Zabezpečení osobních údajů

Naše společnost chrání a zabezpečuje Vaše osobní údaje. K ochraně Vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, používáním a zveřejněním využíváme nejrůznější technologie. Poskytnuté osobní údaje například ukládáme na počítačových systémech s omezeným a identifikovatelným přístupem, které jsou umístěny ve střežených budovách. V případě přenosu údajů přes internet je chráníme prostřednictvím šifrování.

Uložení a zpracování osobních údajů

Osobní údaje shromažďované společností jsou uloženy a zpracovány na území ČR. Zajišťujeme, aby údaje shromážděné v souladu s tímto prohlášením o ochraně osobních údajů byly zpracovány podle zásad tohoto prohlášení a požadavků příslušných zákonů.

Uchovávání osobních údajů

Společnost uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou k poskytování služby Vaší osobě. Kritériem pro dobu uchování je pouze naše vzájemná dohoda, jak dlouho budeme údaje uchovávat.

Kontaktujte nás

Pokud máte technický nebo obecný dotaz, navštivte stránku www.jobstart.cz, kde najdete další informace o nabízených službách naší společnosti. Obdobně navštivte naše stránky za účelem položení dotazu či sdělení připomínky. Na vaše dotazy či připomínky odpovíme do 30 dnů.

Naše společnost je správcem osobních údajů, které shromažďujeme. Naším pověřencem pro ochranu osobních údajů je Mgr. Jan Hynšt a můžete ho kontaktovat na emailu hynst@advokatura.cz.