JobStart

Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

TOP pozice

Dispečer silničních přeprav - Beroun

střední Čechy, SŠ, NJ

Domluvíte se německy? Chcete pracovat s fajn partou lidí, v týmu, kde nic není problém? Přístup zařídíme, vyřešíme u našeho klienta 100% funguje. Zboží vozí nejčastěji z Rakouska a Německa, zavážejí hypermarkety a centrální sklady a vozí třeba i pivo ...

HR administrator with languages

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá němčina a angličtina

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: "HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém.

IT Helpdesk specialist with French

Praha, VOŠ, FJ AJ

For our client,well established international business company, we are looking for a candidate for a position of „IT Helpdesk specialist with French“ The position provides internal IT support services for affiliates in different countries worldwide.

IT support with english

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina

For our client,well established international business company, we are looking for a candidate for a position of „IT support specialist with english“ The position provides internal IT support services for affiliates in different countries worldwide.

Projektový manager

Praha, VOŠ, velmi dobrá angličtina

Pro našeho klienta, nadnárodní společnost v oblasti financování, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici: „Projektový manager“ Vybraný kandidát se bude podílet na zavádění nových produktů, systémů nebo právních změn. Pozice je vhodná pro uchazeče, ...



Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 Personalistika

HR administrator with languages

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá němčina a angličtina

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: "HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém.

Detail pozice

3833-HR administrator with languages

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:
"HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french
Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)

Požadujeme

  • ukončenou SŠ/VŠ
  • 1-3 roky zkušeností ze zákaznického servisu nebo HR administrativy
  • velmi dobrou znalost německého jazyka min C1 level
  • a zároveň znalost angličtiny min. B2 (firemní jazyk)
  • dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
  • multitasking, dynamičnost, spolehlivost
  • nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!

Nabízíme

  • samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
  • denní využití cizích jazyků
  • možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
  • motivující platové ohodnocení dle zkušeností
  • atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
  • nástup ideálně ihned

V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.
Do you speak fluent german/dutch/italian/french/polish/russian and do you have experience from customer service or HR administration? Great! We might be looking for you!
Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of
„HR admin/support with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french"
The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)

Our client requires

  • 1-3 years of experience in customer service or HR field
  • Very good knowledge of one of the languages - german/dutch/italian/french/polish/russian - (C1 level) and english (B2)
  • Great communication skills and problem solving attitude
  • Customer-service mind
  • Ability to multitask, dynamics, reliability

Our client offer

  • Independent, responsible role in stable, international environment
  • Daily usage of foreign languages
  • Professional and career growth
  • Wide range of benefits :

extra vacation, 3 sickdays, meal vouchers, cafeteria system

  • Immediate start possible

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ/VŠ
Jazyky: velmi dobrá němčina a angličtina

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Žaneta Kvokačková MBA

Senior Recruiter

Žaneta Kvokačková MBA
Žaneta v JOBSTARTu pracuje šestým rokem. Zaměřuje se především na mladé, jazykově vybavené kandidáty a poskytuje kariérní poradenství. Ráda se neustále vzdělává v oblasti andragogiky, lidských zdrojů a pracovního práva. Blízký je jí jazyk a kultura španělsky mluvících zemí.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika, pracující převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra, působí v JOBSTARTu čtyři roky. Spolupráci započala ještě během studií. Práce v externím recruitingu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Michaela Freitagová

Recruiter

Bc. Michaela Freitagová
Michaela se vedle náboru zajímá také o personální marketing. Vyhledává kandidáty primárně na ekonomické pozice, spravuje obsah webu a stará se o profily agentury na sociálních sítích. Práci se věnuje při studiu vysoké školy. Baví ji zdravý životní styl a osobní rozvoj.
Ing. Petra Wilson

Recruiter

Ing. Petra Wilson
Petra nejčastěji obsazuje pozice ve středním managementu. K personalistice ji přivedla vedlejší specializace na vysoké škole. Praxi v personalistice získala díky náboru a výběru českých studentů na letní stáže v Americe. Preferuje aktivní odpočinek ve formě jógy a cestování po světě.
Ing. Markéta Michálková

Recruiter

Ing. Markéta Michálková
Markétu naplňuje pracovat s lidmi a být jim nápomocná při hledání nového zaměstnání. Personalistiku studovala a její dosavadní kariéra úzce souvisela s HR projekty. V JOBSTARTu se zaměřuje na recruiting jazykově vybavených kandidátů a nejčastěji obsazuje pozice ve středním managementu. Mezi její záliby patří poznávání nových zemí a adrenalinové zážitky.
Bc. Šárka Kociánová

Recruitment Assistant

Bc. Šárka Kociánová
Šárka je spojovacím článkem mezi uchazeči a recruitery. Na starost má prvotní kontakt se zájemci o zaměstnání, asistuje týmu recruiterů a zodpovídá za plynulý chod kanceláře. Předchozí praxi má ze školství, ráda komunikuje a pracuje s lidmi. Ve volném čase se věnuje sportu, vaření a cestování.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






Práce v České republice