JobStart

Poskytované služby

Jsme personální agentura s tradicí. Sídlíme v centru Prahy. Naším cílem je poskytování kvalitních a dostupných služeb v oblasti lidských zdrojů. Zakládáme si na osobním přístupu k uchazečům o zaměstnání. Pružně reagujeme na vývoj a požadavky trhu práce. Sledujeme trendy a využíváme nejmodernější techniky personálního marketingu.

NAJDEME VÁM ZAMĚSTNÁNÍ

Zajišťujeme komplexní služby v oblasti zprostředkování zaměstnání. Zaměřujeme se na pozice středního a vyššího managementu v českých a nadnárodních společnostech. Aktuální pracovní příležitosti uveřejňujeme zde na webu a na inzertních portálech.

PORADÍME VÁM V KARIÉRNÍCH OTÁZKÁCH

Nabízíme personální poradenství týkající se osobního rozvoje, komunikačních dovedností a umění prosadit se na trhu práce. V rámci těchto služeb poskytujeme pohovory nanečisto, vzorové testování, vypracování profesního životopisu a motivačního dopisu. Poradíme vám, jak být úspěšní při hledání nového zaměstnání. Více informací o nabídce personálního poradenství najdete zde: www.personalniporadenstvi.cz.

VYHOVÍME SPECIFICKÝM POŽADAVKŮM FIREM

Pro naše klienty jsme profesionálním a spolehlivým partnerem v oblasti získávání a výběru zaměstnanců. Jsme schopni vyhledat vhodné zaměstnance napříč všemi obory. Při práci klademe důraz na promptní komunikaci a kvalitu. Máme zkušenosti s přímým vyhledáváním kandidátů, headhuntingem a outplacementem.

TOP pozice

Asistentka exportního oddělení

Praha, SŠ/VŠ, Aj - Výborná

Jste aktivní, komunikativní a baví Vás různorodost? Nebojíte se administrativy a rádi byste se důkladně naučili novým věcem – například pracovat v systému SAP? V tom případě náš klient, výrobce a prodejce elektrospotřebičů, telco a kancelářské techniky, ...

Credit collections specialist with DUTCH

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina a holandština

For our big client, international pharmaceutical company, we are looking for suitable candidates for newly opened department for the role of: "Credit collections specialist with DUTCH" Successful candidate will become a part of new and expanding „credit collestions“ team in Prague office.

Dispečer silničních přeprav - Beroun

střední Čechy, SŠ, NJ

Domluvíte se německy? Chcete pracovat s fajn partou lidí, v týmu, kde nic není problém? Přístup zařídíme, vyřešíme u našeho klienta 100% funguje. Zboží vozí nejčastěji z Rakouska a Německa, zavážejí hypermarkety a centrální sklady a vozí třeba i pivo ...

HR administrator with languages

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá němčina a angličtina

Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici: "HR administrátor with languages - german, dutch, polish, russian, italian, french Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém.

IT Helpdesk specialist with French

Praha, VOŠ, FJ AJ

For our client,well established international business company, we are looking for a candidate for a position of „IT Helpdesk specialist with French“ The position provides internal IT support services for affiliates in different countries worldwide.



Výběr z aktuálních pozic


Pracovní příležitosti dle oborů:
Seznam veškerých otevřených pozic:

 Ekonomika a účetnictví

Credit collections specialist with DUTCH

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina a holandština

For our big client, international pharmaceutical company, we are looking for suitable candidates for newly opened department for the role of: "Credit collections specialist with DUTCH" Successful candidate will become a part of new and expanding „credit collestions“ team in Prague office.

Finanční controller

Praha, SŠ/VŠ, AJ B2

Jsi absolvent finančního oboru VŠ/ekonomického zaměření na SŠ a zajímá tě controlling? Máš předchozí zkušenost z controllingu, i kdyby jen krátkodobou? Rád/a si hraješ s čísly? Umíš ovládat Excel na středně pokročilé úrovni a domluvíš se anglicky? Pak čti dál.

Finanční účetní

, VOŠ, angličtina

Pro naše významné klienty hledáme nové kandidáty na pozici: FINANČNÍ ÚČETNÍ Co bude Vaší hlavní náplní? • zpracování podkladů pro účtování; • provádění účetních operací a zajišťování fakturace • shromažďování a kontrola náležitostí účetních ...

Intercompany accountant

Praha, SŠ/VŠ, dobrá angličtina

For our longterm client, international company in pharmacy industry, we are looking for candidate for the role of "Intercompany Accountant with english" You will be part of smaller team (6 people) which is responsible for the whole Europe intercompany with daily communication with the business across different regions.

Mzdová účetní

Pardubice, SŠ, 

Pro našeho významného klienta z okresu Pardubice hledáme vhodné uchazeče na pozici: Mzdová účetní Náplň práce: - komplexní měsíční zpracování mezd zaměstnanců ve stanovených termínech - vedení mzdové agendy zaměstnanců a zadávání dat do systému ...

Senior účetní

Praha, SŠ/VŠ, 

Naším klientem je česká společnost, která poskytuje kompletní účetní služby malým i velkým organizacím, jde především o vedení účetnictví a zpracování mezd. Požadujeme: • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru • znalost podvojného účetnictví podmínkou • ...

Účetní

Praha, SŠ, 

Máte rád/a nové výzvy? Pro našeho klienta - nadnárodní obchodní společnost, hledáme kolegu na pozici Účetní, který bude spolupracovat v rámci finančního oddělení na měsíčních závěrkách a auditech a samostatně zpracovávat další účetní operace. Vaší hlavní ...

Účetní specialista - VAT accountant

Praha, SŠ/VŠ, velmi dobrá angličtina

Pro našeho významného klienta, nadnárodní společnost působící ve farmaceutickém průmyslu, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici: "Účetní specialista - VAT accountant". Hlavní náplň práce: - zajištění souladu výpočtu DPH s danou legislativou ...

Detail pozice

4576-Credit collections specialist with DUTCH

For our big client, international pharmaceutical company, we are looking for suitable candidates for newly opened department for the role of:
"Credit collections specialist with DUTCH"
Successful candidate will become a part of new and expanding „credit collestions“ team in Prague office. Main responsibilities include providing professional and focused services to customers and optimize the client’s cash-flow. You will also be responsible for all collections activities on the assigned portfolios as well as for the analysis of financial and other relevant information in order to assess credit risks and make necessary recommendations. Other administration tasks, ad-hoc activities and reporting are part of the role too.
The role requires customer-service oriented attitude, great communication skills, fluency in your language combination, mature personality with great organisational skills. As the job is not only about inserting data into the system, you will be required to be able to work independently and to have the ability to cope with issues and to face possible challenging situations.

Requirements

  • experience from similar role in customer service or in finance department is must
  • fluency in dutch (must be C1 level)
  • english language, at least B2 level – company´s language
  • analytical thinking,
  • knowledge of AR, AP, P2P, GL or cashflow processes is advantage
  • good communication skills, independency, problem-solving attitude

Client offers

  • independent, responsible role within well established and stable, multinational company
  • daily usage of foreign languages
  • possible professional growth
  • great salary and excellent benefit package (extra week of vacation, 4 sickdays, cafeteria system, meal vouchers, pension plan etc.)
  • immediate start is possible

Note

you either have to be EU citizen or have working permit for the Czech republic

Lokalita: Praha
Vzdělání: SŠ/VŠ
Jazyky: velmi dobrá angličtina a holandština

Náš tým


Mgr. Richard Bezpalec

Výkonný ředitel

Mgr. Richard Bezpalec
Ředitel agentury směřoval k personalistice již od počátku své kariéry. Zkušenosti získal jako učitel, manažer obchodní skupiny a spolumajitel personálních agentur. V roce 2008 založil JOBSTART. Pracuje na specifických, méně často obsazovaných pozicích. Mentoruje činnost recruiterů s cílem zajištění maximální spokojenosti na straně uchazečů o zaměstnání i klientů.
Žaneta Kvokačková MBA

Senior Recruiter

Žaneta Kvokačková MBA
Žaneta v JOBSTARTu pracuje šestým rokem. Zaměřuje se především na mladé, jazykově vybavené kandidáty a poskytuje kariérní poradenství. Ráda se neustále vzdělává v oblasti andragogiky, lidských zdrojů a pracovního práva. Blízký je jí jazyk a kultura španělsky mluvících zemí.
Ing. Veronika Shaw

Senior Recruiter

Ing. Veronika Shaw
Veronika, pracující převážně na pozicích pro nadnárodní společnosti a shared service centra, působí v JOBSTARTu čtyři roky. Spolupráci započala ještě během studií. Práce v externím recruitingu jí umožňuje se neustále rozvíjet a kombinovat náborové techniky s prodejními dovednostmi a poskytováním perfektního zákaznického servisu.
Bc. Michaela Freitagová

Recruiter

Bc. Michaela Freitagová
Michaela se vedle náboru zajímá také o personální marketing. Vyhledává kandidáty primárně na ekonomické pozice, spravuje obsah webu a stará se o profily agentury na sociálních sítích. Práci se věnuje při studiu vysoké školy. Baví ji zdravý životní styl a osobní rozvoj.
Bc. Šárka Kociánová

Recruitment Assistant

Bc. Šárka Kociánová
Šárka je spojovacím článkem mezi uchazeči a recruitery. Na starost má prvotní kontakt se zájemci o zaměstnání, asistuje týmu recruiterů a zodpovídá za plynulý chod kanceláře. Předchozí praxi má ze školství, ráda komunikuje a pracuje s lidmi. Ve volném čase se věnuje sportu, vaření a cestování.

Kontakt

Jméno
Email
Zpráva
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
JOBSTART s.r.o.
sídlo: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
provozovna a korespondenční adresa: Vodičkova 736/17, Praha 1, 110 00
IČ: 284 94 482
DIČ: CZ 284 94 482
bankovní spojení: 3847999001/5500
tel: +420 605 588 885
web: www.jobstart.cz
e-mail: recepce@jobstart.cz
Facebook: www.facebook.com/Jobstart

 Virtuální prohlídka
   Kde nás najdete






Práce v České republice